ترجمه مقاله مدیریت پروژه چابک و مرحله دروازه مدل یک چارچوب ترکیبی برای شرکت های مبتنی بر فن آوری


رشته: مدیریت

Agile project management and stage-gate model—A hybrid framework for technology-based companies

Edivandro C. Conforto*, Daniel C. Amaral

Article history: Received 8 January 2015 Received in revised form 23 January 2016 Accepted 7 February 2016

دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

چکیده

در این مقاله تجزیه و تحلیل تجربی از یک چارچوب مدیریت هیبریدی ترکیب مدیریت پروژه و مرحله دروازه مدل فرز، در یک پروژه تکنولوژی محور اجرا شده است. نتایج تاثیر مثبت بر عملکرد پروژه و توسعه محصول را نشان داده و نشان می دهد که ترکیب این دو روش در تعادل ثبات با انعطاف پذیری یک راه حل بالقوه برای مدیریت پروژه های نوآوری در شرکت های مبتنی بر تکنولوژی بالا است. شواهد نشان می دهد، که جنبه های مهم در نظر گرفته شده است و مانند تشخیص مناسب عوامل سازمانی و اجرای شیوه، و هم ترازی از ابزار پروژه چابک (به عنوان مثال، تابلوهای تصویری) با سیستم های اطلاعات سنتی مورد استفاده در فرایند مرحله دروازه است.

کلمات کلیدی: چارچوب ترکیبی, مدیریت پروژه چابک, مدل مرحله دروازه, IVPM2, شرکت مبتنی بر فناوری  

  1. مقدمه

توسعه محصول جدید (NPO) نظریه به طور قابل ملاحظه از سال 1990 (؛ گریفین، 1997؛ براون و آیزنهارت، 1995٫ Barczak و همکاران، 2009) با شیوه های متمایز، ابزارها، تکنیک ها و چارچوب های مدیریت تکامل یافته. در سال های اخیر، یک محیط نوآوری های جدید و مخرب تئوری و عمل NPO با ظهور، برای مثال به چالش کشیده است، صنایع خلاق دیجیتال (پارمنتیر و Mangematin، 2014)، همکاری ایجاد (Rayna و همکاران، 2015)، چاپ 3D، نمونه سازی سریع (Elverum به و Welo، 2015)، و تقاضا برای قابلیت نوآوری گرا رادیکال می باشد (سالومو و همکاران، 2007).

چالش ها و تغییرات در این صنایع نیاز به استراتژی های NPO و چارچوب دارد، که ترکیب سادگی، سرعت و انعطاف پذیری قبل از آن نبوده است. در نتیجه، جستجو برای مدل های NPO و روش های تبدیل به یک موضوع جدید و نوظهور برای هر دو مورد دانشمندان و پزشکان شده است. کوپر (2008)، به عنوان مثال، با تاکید بر اهمیت بررسی رویکردهای مختلف، از جمله شیوه هایی از اصطلاح “روش های سریع”، به منظور مقابله با نوآوری و پویایی از صنایع خاص و انواع پروژه بوده است. علاوه بر این، کوپر (2008) اشاره به نیاز به انطباق مدل های مرحله دروازه برای رسیدن به سطوح بالاتر از انعطاف پذیری و “چابکی” دارد.


ABSTRACT

This study reports an empirical analysis of a hybrid management framework combining agile project management and stage-gate model implemented in a technology-driven project. The results indicate positive impact on the project and product development performance and suggest that combining these two approaches to balance stability with flexibility is a potential solution for managing innovation projects in high technology-based companies. The evidence indicated critical aspects to be considered, such as the proper diagnosis of organizational factors and implementation of practices, and the alignment of agile project tools (e. g. , visual boards) with traditional information systems used in the stage-gate process

Keywords: Hybrid framework Agile project management Stage-gate model IVPM2 Technology-based company

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد