ترجمه مقاله یک بررسی از تحولات اخیر neuropsychiatry (روانپزشکی اعصاب) ام اس


رشته: پزشکی

The neuropsychiatry of multiple sclerosis: a review of recent developments

Omar Ghaffar and Anthony Feinstein

دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

عمر غفار و آنتونی فاینستاین

هدف از بررسی

هدف از این بررسی به طور خلاصه ارائه متونی در مورد اسکلروز متعدد neuropsychiatry) MS) می باشد.

یافته های اخیر

داده ها نمونه در جامعه مربوط به میزان بالای افسردگی در بیماران مبتلا به MS می باشد. تصویربرداری عصبی، سرنخ های مهمی را به عنوان پاتوژنز افسردگی ارائه می دهند، اما عوامل روانی اجتماعی را نمی توان نادیده گرفت و پیش بینی ها نیز به همان اندازه مهم می باشند. درمان شناختی – رفتاری یک درمان موثر، به اندازه دوز استاندارد سرترالین در بیماران مبتلا به افسردگی می باشد. pseudobulbar بر اختلالات موجود تاثیر می گذارد و در 10 درصد از بیماران مبتلا به MS رخ می دهد و به خوبی به ترکیبی از دکسترومتورفان و کینیدین می رسد. اختلال شناختی بر حدود 40٪ از بیماران مبتلا به MS تاثیر می گذارد. نشانگر آتروفی مغزی به عنوان ارتباط مهم همراه با شناخت اختلال از حجم ضایعه موجود پدید آمده است. علاوه بر این، مطالعات MRI عملکردی توانایی مغز را برای جبران، در بخش آسیب دیده نشان می دهد. باید بار بیماری بسیار شدید باشد، تا مکانیسم های جبرانی شکست و نقص های شناختی را افزایش دهیم.

خلاصه

اختلالات عصبی در بیماران مبتلا به MS شایع است. هیچ موردی از پیشرفت در تصویربرداری عصبی در حال افزایش نبوده و درک ما از پاتوژنز این اختلالات را به همراه خواهد داشت. ترجمه این یافته ها با روش های بهبود و درمان برای بیماران ارائه شده و محققان با چالش های فشار همراه خواهند بود و

کلید واژه ها: تاثیر گذاری، شناخت، خلق و خوی، اسکلروز متعدد، neuropsychiatry (روانپزشکی اعصاب)   

مقدمه

مولتیپل اسکلروزیس (MS) از شایع ترین علت ناتوانی عصبی در بزرگسالان جوان و میانسال است. این بیماری درمان ندارد و به بررسی و تشریح پیشرفت های اخیر که در فهم اختلالات عصبی ایجاد شده است، می پردازد، که ممکن است با MS همراه باشد. این موارد به طور گسترده به دو دسته تقسیم می شوند: اختلالات خلق و عاطفه و رفتاری و اختلالات ادراکی. با توجه به سوابق، اکثر آثار مربوط به افسردگی است، آن به عنوان مشکل بالینی اغلب با فشار به بیماران مبتلا به MS شکل می گیرد. افسردگی اساسی با empha اندازه در این مورد بررسی خواهد شد. جنبه های اختلال دو قطبی، شادی و سرخوشی بر pseudobulbar تاثیر می گذارد و روان پریشی پس از آن خلاصه شده است. بخش بحث در مورد اختلال شناختی بررسی شیوع، طبیعت، تشخیص و ارتباط بالینی اختلالات شناختی است. همچنین خلاصه پیشرفت های اخیر که در روشن کردن ارتباط مغزی اختلال شناختی ساخته شده اند.


Purpose of review The aim of this review is to summarize the current literature on the neuropsychiatry of multiple sclerosis (MS). Recent findings Data from community samples have supported earlier findings from tertiary referral centres of high rates of depression in MS patients. Neuroimaging offers important clues as to the pathogenesis of depression, but psychosocial factors cannot be ignored and emerge as equally important predictors. Cognitive–behavioural therapy is an effective treatment, rivalling standard dosing of sertraline in patients with depression. An allied disorder – pseudobulbar affect – occurs in up to 10% of MS patients and responds well to a combination of dextromethorphan and quinidine. Cognitive dysfunction affects approximately 40% of MS patients. Markers of cerebral atrophy have emerged as more important correlates of impaired cognition than lesion volume. Moreover, functional MRI studies have demonstrated the brain’s ability to compensate, in part, for damage. Should the disease burden be too severe, however, compensatory mechanisms fail and cognitive deficits increase accordingly. Summary Neuropsychiatric abnormalities are common in MS patients. No aspect of mentation is spared. Advances in neuroimaging are increasing our understanding of the pathogenesis of these disorders. Translating these findings into improved methods of treatment for patients presents researchers with pressing challenges.

Keywords: affect, cognition, mood, multiple sclerosis, neuropsychiatry

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد