ترجمه مقاله پر کردن شکاف: دانشمندان چگونه می توانند فاصله ایجاد کنند


رشته: محیط زیست -عمومی

Bridging the Gap How scintissis canmake a sifference

دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

روانشناسان محیط زیست نه تنها به دنبال درک روابط انسان و محیط زیست می باشند، بلکه اطلاع رسانی طراحی محیط زیست را هم انجام می دهند. آیا این میل به “ایجاد یک تفاوت” در جهان بزرگتر تلاش واقعی یا وابسته به دان کیشوت می باشد؟ می توانید علوم پایه را همراه با یک تفاوت خارج از محیط دانشگاهی ایجاد کنید؟ در این فصل سه هدف وجود دارد: (1) برای نشان دادن طیف وسیعی از نظرات در مورد اینکه آیا علوم اجتماعی می تواند طراحی محیطی را اطلاع دهد، (2) برای نشان دادن اثرات بسیار زیادی که علوم اجتماعی می تواند با بررسی اثرات تعداد انگشت شماری خاص از مطالعات تا به حال داشته باشد، و (3) به پیشنهاد تعدادی “بهترین شیوه” برای دانشمندانی است، که مایل به حداکثر رساندن تاثیر کار خود هستند.

می توانید در علوم اجتماعی اختلاف ایجاد کنید؟

  دیدگاه های مختلف

نمایش ها بر نقش پژوهش در طراحی محیطی به طور وسیعی انجام می شود. طراحی انجمن تحقیقات محیط زیست (ها Edra) همراه با سازمان حرفه ای اصلی برای بسیاری از روانشناسان از محیط زیست بوده است، به ویژه کسانی که در ایالات متحده زندگی می کنند. مروری بر مقدمه به مجموعه مقالات کنفرانس های Edra بیش از 31 سال گذشته یک نمونه از دیدگاه های مختلف در رابطه بین علوم اجتماعی و طراحی محیطی را فراهم می کند. به طور کلی، تصویر قطعا ترکیبی از این موارد و تا حدودی دلسرد کننده است.

Edra در یک یادداشت از خوش بینی بالا آغاز می کند، که علوم اجتماعی باید و می تواند طراحی محیطی را شکل دهد:

حل کردن مشکلات زیست محیطی نیاز به همکاری چند رشته دارد و یک انجمن برای بحث لازم می باشد، افرادی از علوم مختلف همراه با طراحان محیط زیست خواهند بود. برای این منظور اولین کنفرانس سالانه انجمن طراحی محیط زیست دوباره جستجو و برگزار شد. (ها Edra من، Sanoff و کوهن، 1970، ص. V)

ما به دنبال تاکید بر اهمیت پژوهش در طراحی هستیم و دانشمندان در ارتباط با محیط زیست به هدایت علایق پژوهشی خود در یک گروه پاسخگو [و] تشویق طراحان زیست محیطی در تحقیقات درگیر می شود و در تلاش برای طراحی خود ترکیب می شوند. (Edra 3، Sanoff و کوهن، 1972)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد